Min språkresa

Hejhej
Får ungefär en vecka sedan kom jag hem från språkresan, jag var dära i två veckor. När vi kom dit fick vi gå igenom regler osv. sen lära känna kompisarna och ledarna. Nästa dag var det skola i st julians, första dagen i skolan måste man göra ett inplacerings test för att se vilken nivå man ligger på. Det var lite nervöst. Sen f´var det skola fram till 1. Sen började aktiviteterna. Banana ride. Kulkul! 2 veckan hade vi eftermiddagsskola det innebär att man har aktiviteter före skolan. Då började skolan kl 1 och slutade 16:10 och sen  hade vi mega party, comino bay night, bbq osv på kvällarna.
Men på hotellrummen var de inte lika kul, min fred perry tröja blev stulen pluss mina flip flops sen på bussen blev min mobil stulen, så jag gick till polisen 4 ggr. Eftersom så mycket blev stulet på hotellrummen så tänker jag aldrig åka dit så nästa år blir det nog england!
Någon mer som ska dit nästa år???..


Kram elin

''Sorry för inga bilder men dom hade jag på mobilen och sen blev den stulen''

Kommentarer
Postat av: Anonym

fick andra också saker stulna?

2009-07-06 @ 16:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0