Svar på frågorna

Hur långa är du?
- ca 1,59
Vad gör du helst en lördagskväll?
- Vara med kompisar
Har du ett eget bankomatkort?
- Ja! det har jag
Bästa kompisar?
- Jag har många,
Vad ser du dig själv om 20 år?
- Ingen aning, är ingen spå tant
Är du naturligt blond?
-Ja, det är jag
Varför började du blogga?
-Det var en kompis som gjorde det ,sen tyckte jag det verkade kul
Vad är det bästa du vet?
- Pengar, det kan man göra mycket med
Ditt fullständiga namn?
- Elin Kristina Vilhelmina Abrahamsson
Favorit land?
- Cypern tror jag, det blir 24 gången i sommar annars Thailand
Hur gammal är du?
- 13 år, fyller år 22/4
Blir du lätt kär?
- Ja, det blir jag
Har du några syskon?
- Nej!
Vad är din högsta önskan?
- Att leva ett bra liv
Vad tycker du att en bra blogg ska innehålla?
- Det bror på.
Vad är ditt beöksrekord?
- 89 unika
Din favorit affär?
- Har många. H&M, gina, bikbok
Varför pluggar du på din fritid?
- För att i min skola sätter man sina egna betyg osv.
Vad tycker du om mig?(vickan)
- Du är snäll, rolig och en bra kompis:)<3
Har du kille?
- Nej, det har jag inte
Hur många gånger har du vart riktigt kär?
- Brukar inte räkna
om du fick en önskan jusst nu, vad skulle det vara?
- Att Hanna kom hem!
Din favorit mascara?
- Någon gul

Kommentarer
Postat av: ellan

Fin blogg! :)

2009-07-07 @ 17:02:22
URL: http://ellane.blogg.se/
Postat av: VICKAN! :D

jag har också den mascaran XD ♥

2009-07-12 @ 11:20:39
URL: http://http:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0